Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: stoineff
Категория: Спорт
Прочетен: 5381339
Постинги: 593
Коментари: 8144
Гласове: 13842
Постинг
04.03.2012 13:53 - Коментари за изборите в Русия
Автор: stoineff Категория: Политика   
Прочетен: 11746 Коментари: 30 Гласове:
21

Последна промяна: 05.03.2012 09:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image



Кандидатите за президент на Русия са:

Владимир Путин - министър председател
Генадий Зюганов - комунист
Владимир Жириновски - националист
Сергей Миронов - бивш председател на горната камара
Михаил Прохоров - един от руските милардери олигарси.


Въпреки слуховете, че Путин ще спечели с над 52 % 

...  мислите ли, че който и да спечели нещо в Русия може да се промени? Мислите ли, че Русия може да тръгне по пътя на демокрацията? Мислите ли, че Русия може да излезе от спиралата надолу?

П. П. Очакваното от всички се случи: Путин спечели изборите в русия убедително!



Гласувай:
23



1. lyubomircholakov - Да, ако спечели Путин, Русия може да ...
04.03.2012 14:10
Да, ако спечели Путин, Русия може да излезе от спиралата надолу. Но ако тръгне по пътя на "демокрацията" така, както я разбират на Запад, няма да излезе от тази спирала.
цитирай
2. mt46 - Мисля, че
04.03.2012 15:28
в Русия животът е много по-добър и демократичен, отколкото у нас...
цитирай
3. tutankhamon661 - stoineff
04.03.2012 15:52
Колкото богата е държавата Русия, толкова беден е народът. Още през 80-те години, когато майкa ми беше на екскурзия там, се върна потресена. Вика "На пристанището ни нападнаха като хиени и питаха дали носим маратонки и други подобни - задължително западни марки. Всичко купуват. Аз успях да взема един шах, че нямаше какво друго".
Уточнявам: майка ми цял живот беше партиен член и до последно гласуваше за БСП. Tа, не е защото много мрази братушките.

Като знам и баба ми колко хвалеше германците и не понасяше вечно пияните и крадливи руснаци, не ми трябват нито учебници, нито тъпаци, нито платени драскачи.
Няма надежда за тази държава.
цитирай
4. анонимен - Русия е хубава страна с прекрасна ...
04.03.2012 16:28
Русия е хубава страна с прекрасна архитектура. Зависи какво търсиш. Може и да го намериш.
цитирай
5. анонимен - T.N.T.
04.03.2012 18:47
tutankhamon661 написа:
Колкото богата е държавата Русия, толкова беден е народът. Още през 80-те години, когато майкa ми беше на екскурзия там, се върна потресена. Вика "На пристанището ни нападнаха като хиени и питаха дали носим маратонки и други подобни - задължително западни марки. Всичко купуват. Аз успях да взема един шах, че нямаше какво друго".
Уточнявам: майка ми цял живот беше партиен член и до последно гласуваше за БСП. Tа, не е защото много мрази братушките.

Като знам и баба ми колко хвалеше германците и не понасяше вечно пияните и крадливи руснаци, не ми трябват нито учебници, нито тъпаци, нито платени драскачи.
Няма надежда за тази държава.

KREMALSKATA RUS,E SVIKNALA DA JIVEE SKOTSKI JIVOT.
BLQD MI E KAZVAL"U NAS WSIO EST!"
-KAKVO IMATE OSVEN TOQGI /RAKETI ZA UNI6TOJENIE/?
"HLEB EST,WADA EST...WSIO EST!"
--WAV WODATA I PLUVAT 4EHAL4ETA.,
--HLQBA I ,KATO GO NAKISNE6 24H W LEGEN S WODA
MOJE6...DA GO RAZBARKA6 I DA SI LEPI6 TAPETITE.
...NA NQKOLKO DARVENI KA6TI EDNA RA4NA POMPA ZA WODA,
WODATA E ZAMARSENA,TAI KATO PROSMUKVA OT ZABLATENOTO,OKOLO POMPATA.
...PRASTEN POD.
MIVKA S KOFA OTDOLU
PERSIISKI KILIM ZABIT NA STENATA SRE6TU PROZORECA/DA SE WIJDA"BLAGODENSTVIETO"
...OT POMPATA--KOFA WODA DO MIVKATA.
AKO TI SE PIE,EDNO KAN4E,GRBE6-PIE6.
ZA MIENE SA6TO.
...MALKO ZACAPANI RACE...GREBVA6 S RAKA OT KOFATA I...GOTOVO.
...I PAK,AKO TI SE PIE,KAN4ETO...SA6TATA KOFA.
MOSKVA PRVI IZKLIU4ENIE,I PO--GOLEMITE GRADOVE.

MNOGO MNOGO SA BOGATI NA PRIRODNI ZALEJI.

PO NI6TO NE SE RAZLI4AVAT OT 6EIHOVETE.

INVESTIRAT EDINSTVENO S MISALTA DA MOGAT DA WNEDRAT NAU4ENOTO W PROIZVODSTVOTO NA TOQGI /RAKETI ZA UNI6TOJENIE/

KREMALSKATA RUS,NE E 4AK TOLKOVA NI PO BROI NA NASELENIE,NITO PO TERITORIQ.

MALKO SLED KAZAN NA SEVEROISTOK "ZDRASTVUI"NA EZIKA,KOITO GOVORQT MESTNITE E "SELQM"

...TA KAZVATE "G L A S U V A N E "...

"I Z B O R I " W KREMALSKATA IMPERIQ I W

Z A D U N A I K A T A,NIKOGA,AMA

NIKOGA NQMA DA IMA!!!...
цитирай
6. podvodni - Ако ми покажеш що е това демокрация и ...
04.03.2012 19:59
Ако ми покажеш що е това демокрация и къде я има ще те черпя!
цитирай
7. gocho52 - Путин и Бойко четат едни ръководства за властване.
04.03.2012 21:21
..
цитирай
8. liliyanaandreeva - Извинявам се! Сбърках постинга. ...
04.03.2012 21:57
Извинявам се! Сбърках постинга. Исках да прочета за тесто за баници и питки!
цитирай
9. vencivvg - Очаквано диктаторът спечели.
05.03.2012 02:12
Очаквано диктаторът спечели.
Диктаторите винаги печелят, когато в условия на диктатура те провеждат изборите.
Дори резултатът е слабичък.
Нашия диктатор Живков печелеше избори с над 95%.
В северна Корея Ким Ир Сен , Ким Чер Ир печелеха избори с 100%.
Сега да му мислят руснаците. Предстоят им още дълги години на криза.
цитирай
10. анонимен - ma si idna zvizda
05.03.2012 07:33
Kato kushito :)))
цитирай
11. анонимен - Какво има
05.03.2012 08:29
за учудване? Цялата схема беше направена така, че Путин да спечели.
Има ли такива, които да вярват, че това беше "fair play"?
цитирай
12. stoineff - kansandilh
05.03.2012 08:31
Мисля, че България се променя непрекъснато. Дали към добро, или лошо... е друга тема. За да излезем от блатото ни е нужно обединение около една цел - България!
цитирай
13. анонимен - Икономист
05.03.2012 09:13
Добър ден!"Спиралата надолу...???"Драги приятели спокойно.Новината за смъртта на Руската икономика е силно преувеличена.Особено когато тази новина се представя от хора които пишат "милиЯрдери".
Ако ползувате английски език,вземете та попрочетете адаша "The Economist".Той има непрекъснато статии и анализи на Руската икономика,брутен продукт,резерв,% на продажби в борсовити стоки(ако сте чували за това),външен дълг,баланс на пиходите и разходите по експорта и други такива глупости.Има и заплатите на държавните служители.Например учител там взема 21 000 рубли.
И още едно примерче за упадъка и в сравнение с нас,които сме толкоз напред,че през м.юни 2011 г. 100 рубли=4,62 лв. Днес 100 рубли= 5,03 лв.
Имате ли сметала?
цитирай
14. tomcat2 - Руснаците през 91ва се опариха също ...
05.03.2012 10:12
Руснаците през 91ва се опариха също като нас от таз "демокрация' една страна има ли патриот като Путин начело 'демокрация' не ми трябва.Русия победи въпреки тоновете пари ,които изля запада за съботиране на руската държавност въпреки петата колона на сащ и англо -американските интереси,въпреки анти-Путин пропагандата на септичната западна пропаганда!
цитирай
15. thegreatestpost - А па как обичам рускините!
05.03.2012 10:55
:-DD
цитирай
16. vencivaleri1951 - Изборите са нечестни!
05.03.2012 11:03
Така казва Хилъри Клинтън.
-На Камчатка една от уеб камерите в изборна секция дала сбой
-Кабаева завела гимнастичките под строй да гласуват за Путин и за това той получил това мнозинство. Подобно мнение изказал и Зюганов/единствено не поздравил /Владимир Владимирович/ от претендентите. Лидерът на КПСС поискал от Хилъри да му организира среща с лидерите на "Окупирай Уолстрийт" за обмяна на опит. Някогашната първа дама и главен секретар сега била затруднена да изпълни молбата му защото се оказало, че лидерите на "Окупирай Уолстрийт" били малко позатворени съгл най демократичвия закон приет наскоро и подписан от Обама според който лица за които има опасение че са вредни за националната сигурност могат да се задържат от армията за неопределен срок от време.
цитирай
17. ezra - Тази страна не би могла да бъде уп...
05.03.2012 11:31
Тази страна не би могла да бъде управлявана демократично, както и Китай впрочем.
Там, дори в годините на най-голяма диктатура, не са успели да смъкнат престъпността до едни по-прилични нива.
цитирай
18. kykowsky - 19. vencivaleri1951 - Изборите са нечестни!
05.03.2012 11:37
а венци, честен комуняга!
цитирай
19. kykowsky - Дъртите червени пергиши виждат в кагебееца Путин своя Мойсей и щастливото си комунистическо минало!
05.03.2012 11:39
lyubomircholakov написа:
Да, ако спечели Путин, Русия може да излезе от спиралата надолу. Но ако тръгне по пътя на "демокрацията" така, както я разбират на Запад, няма да излезе от тази спирала.


Русия и демокрация?!! По-скоро евреите ще станат мюслемани!
цитирай
20. stoineff - kansandilh
05.03.2012 11:47
Социална справедливост няма и е нереално да има. Как ще ми обясниш аз внасям здравни и социални осигуровки (доста и не само за себе си), а съпругата ми не получава детски (социални добавки) за двете ми деца, защото доходите ни били високи. Аз плащам, а циганканката получава. Няма такъв термит хем социална, хем справедливост. Все едната страна е ощетена. Трудът също не може да се ограбва - обикновено е доброволно положен.
цитирай
21. vmir - Както навсякъде, така и тук за "справедливост" парадират точно онези,
05.03.2012 12:23
които не биха я допуснали за нищо на света. И може ли да бъде иначе, след като за "демокрация" или нещо по-добро от нея, същите биха признали единствено нещо, което или се яде, или се пие, или може да им купи някакъв кеф.
цитирай
22. vencivaleri1951 - Господин Куковски...
05.03.2012 12:28
kykowsky написа:
а венци, честен комуняга!


Не ме оставяй без полезен ход. Ако симпатизирам на Зюганов ставам комуняга, ако симпатизирам на Путин ставам червен пергиш, ако Жириновски избера ставам Великоруски шовинист, ако есерите подпра ставам 5та колона на Путин. Като гледамсноши по первы канал как Прохоренко с дълбок поклон поздрави Путин оставам с впечатлението , че и той доволен. Ха сега кажи на кой кон да заложа, та да не те дразня
цитирай
23. анонимен - Икономист
05.03.2012 13:37
Венци г-н Кукувски иска:
"Боже Царя храни,
Сильный,Державный,
Царствуй на славу,
На славу намъ.
Царствуй на страх врагамъ,
Цар православный
Боже царя храни"
Ама това дето го иска ще стане на "куково" лято!
цитирай
24. vencivaleri1951 - ))))
05.03.2012 13:46
анонимен написа:
Венци г-н Кукувски иска:
"Боже Царя храни,
Сильный,Державный,
Царствуй на славу,
На славу намъ.
Царствуй на страх врагамъ,
Цар православный
Боже царя храни"
Ама това дето го иска ще стане на "куково" лято!


В интерес на истината обаче стощи аз точно това видях аз от "Останкино"
"Ние сме народ от давоеватели"...."В гените ни е заложено да бъдем победители---"
Как ти се струва подобен изказ?
цитирай
25. анонимен - Преглед на печата в Европа и България
05.03.2012 14:47
открийте разликите:

Wall Street Journal: Елитът в Русия се готви за времето след ерата „Путин“
Водещите вестници в германия: „Фалшивото мнозинство“, „Когато победата не е победа“, „Залезът на боговете“, „Царят плаче“.

Liberation: ОССЕ потвърди за „явно манипулирани избори“ (в Русия)Figaro: “Уебкамера снима вероятно пълнене на урни в русия“ – видео

The Guardian: Сериозни проблеми на изборите в Русия, твърдят наблюдатели

The Washington Post: Путин е преизбран за президент на фона на широко разпространените оплаквания на избирателните измами

The New York Times: Путин печели, но опозицията продължава натиска

А ето как изглеждат първите страници на водещите вестници в България днес:

Стандарт: „Путин бие от раз“
Труд: „Още шест години в Кремъл от раз“
Преса: „Путин бие от раз в Русия“
Монитор: „Путин печели от раз“
Дума: „Путин победи на първи тур“
цитирай
26. vencivaleri1951 - Западните журналета да бяха поне гледали "Останкино"
05.03.2012 16:42
анонимен написа:
открийте разликите:

Wall Street Journal: Елитът в Русия се готви за времето след ерата „Путин“
Водещите вестници в германия: „Фалшивото мнозинство“, „Когато победата не е победа“, „Залезът на боговете“, „Царят плаче“.

Liberation: ОССЕ потвърди за „явно манипулирани избори“ (в Русия)Figaro: “Уебкамера снима вероятно пълнене на урни в русия“ – видео

The Guardian: Сериозни проблеми на изборите в Русия, твърдят наблюдатели

The Washington Post: Путин е преизбран за президент на фона на широко разпространените оплаквания на избирателните измами

The New York Times: Путин печели, но опозицията продължава натиска

А ето как изглеждат първите страници на водещите вестници в България днес:

Стандарт: „Путин бие от раз“
Труд: „Още шест години в Кремъл от раз“
Преса: „Путин бие от раз в Русия“
Монитор: „Путин печели от раз“
Дума: „Путин победи на първи тур“


С изключение на Зюганов, всички други претенденти поздравиха Путин и предложиха помощта си при необходимост на избрания президент. До един заявиха, че признават изборите. Хайде обясни как се манипулира квалифициран вот. Смяташ ли , че могат да се откраднат толкова милиони гласове. и За кого е гласувала Русия. За Зюганов? Не бих много страдал, но не е истина просто
цитирай
27. анонимен - Ами нека
05.03.2012 18:46
не аз, а Немцов да ви го каже:

http://angpiskova.wordpress.com/2012/03/05/%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81-%D0%BD%D0%B5%D0%BC%D1%86%D0%BE%D0%B2-%D0%BF%D0%BE%D0%B1%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%BF%D1%83%D1%82%D0%B8%D0%BD-%D0%B5-%D0%BF%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2/
цитирай
28. анонимен - за българите такива каквито са
05.03.2012 21:22
"Според моето най-дълбоко и пълно вътрешно убеждение Русия няма да има и никога не е имала такива ненавистници, завистници, клеветници и дори явни врагове, каквито ще бъдат всички тия славянски племена веднага, щом Русия ги освободи... Може би цяло столетие, ако не и повече, те непрестанно ще треперят за своята свобода и ще се страхуват от "властолюбието" на Русия; ще се умилкват на европейските държави, ще ругаят Русия, ще бълват хули и клевети против нея".
Фьодор Достоевски (1877 г.)
цитирай
29. vencivaleri1951 - Драга Пискова
06.03.2012 00:25
angpiskova написа:
не аз, а Немцов да ви го каже:

http://angpiskova.wordpress.com/2012/03/05/%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81-%D0%BD%D0%B5%D0%BC%D1%86%D0%BE%D0%B2-%D0%BF%D0%BE%D0%B1%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%BF%D1%83%D1%82%D0%B8%D0%BD-%D0%B5-%D0%BF%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2/


Преди известно време когато Вие бяхте във вихъра на протестите:) Ви казах, че тази шумотевица ще сработи в полза на Путин и той ще вземе безпроблемно
от раз вота. Вие се усъмнихте и предположихте, че това може да се получи с машинации. Сами разбирате, че такова мнозинство няма как да се получи с машинации, а според мен толкова прозрачни изблори не е имало никога в Русия. Интересно е обаче кой протестира срещу резултата днес в Москва. Без Зюганов всички претенденти признаха изборите, предложиха при нужда помощта си. По обясними причини електората на Зюганов не е силно разочарован от избора, а и не е очаквал лидерът на КПР да оглави държавата. Самият той също никога не го е желаел и през 90те когато водеше направи всичко възможно да не спечели. Тогава кой "клати лодката" и кой плаща всичко това? Защо цитирате Немцов или който и да е от придворните на Елцин в началото и средата на 90те. В Русия тях откровено ги мразят. След това егото и нарцисизмът на Немцов са известни. Щом не е той никой не може да бъде. Дори мисля, че гласува против всички.
цитирай
30. merlin68 - Смешен плач за демокрацията в Русия:)
06.03.2012 22:22
Колкото пъти си пусна телевизора, толкова пъти виждам за големите протести из Москва, за стотици арестувани. Репортерки в напрегнати пози и с фалцетни гласове творят новини от мястото на събитието, виждат се полицаи, палки и крясъци - ужас. кой протестира се питам аз, за каква опозиция става дума? Ами до колкото разбрах (а много не съм внимавал и може да не съм точен) Путин взима около 65%, Зюганов около 17%, Жириновски (непомня може би7-8%) и това е, за другите кандидати изобщо няма смисъл да се споменава.
Е кой протестира, комунистите на Зюганов, или националистите на Жириновски? Не те не протестират, протестирала била "неформалната опозиция" каквото и да значи това:))) в случая значи, че протестира Немцов, човек без какъвто и да е рейтинг в Русия. кой обаче плаща за цялата тази медийна вакханалия бродеща по демократичният свят?
Ами мръсно е вече човек да гледа демократичните ни медии, подиграват се открито с интелигентността на зрителите си.
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!