Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
15.12.2006 16:21 - Оригинални SMS-и
Автор: fresh Категория: Забавление   
Прочетен: 20562 Коментари: 3 Гласове:
0



1. Seksut e kato matematikata:pribavq6 legloto, izvajda6 drexite, razrelq6 krakata i se ymnojava6.
2. Az sum malko perverzno 4ove4e, preoble4eno kato tvoq GSM.V momenta si igrae6 s intimnite mi 4asti i sudeiki po ysmivkata na liceto ti, mnogo ti xaresva.
3. M-Tel report: Imate neplatena faktyra na stoinost 1000 celyvki.Lixvata e lyd i izto6titelen SEX s men.A vie ne obi4ate dulgovete si, nali?
4. vqrava6 li v l7bovta ot pryv poglrd ili da mina pak?
5.vinagi pe4elq osven kogato gubq no tova ne se broi
6.ako vsi4ko se provali pro4eti instrukciite
7.nikoi ne e umrql ot rabota no za6to da riskuva6?
8.kakvo stava kogato se izpla6i6 2 pyti do polusmyrt?
9.ne si tikai mrysnite prysti v liceto mi, podpis: tvoq telefon
10.az sym v legloto ako moje6 ela....da si pogovorim:)
11.vsi4ko svyr6va dobre ako ne6to svyr6i zle zna4i prosto ne e svyr6ilo
12.Цигарите скъсяват живота с 15 дни, а секса го удължава. Пуша прекалено много... Спаси ме!!!
13.Predstavi si che ediniqt ti krak e Koleda a drugiq Nova godina!Kakvo shte kajesh da mina mejdu praznicite.
15. Obvinen ste v nai tejkoto prestuplenie do sega
1.Pri4ina-Vleze v syrceto mi
2.Otmy6tenie-Vlizam v tvoeto
3.Prisyda-dojivotna bez pravo na objalvane
16.iskam da ti kaja mnogo, iskam da ti kaja vsi4ko.Obi4am te-tova e mnogo, Obi4am te-tova e vsi4ko!
17.kakvoto i da stava ne se mry6ti, za6toto ne znae6 koi e vliuben v usmivkata ti
18.Zdravei!obajdam ti se da ti kaja, 4e v momenta ima pone edno momi4e, koeto stra6tno mnogo si pada po tebe.Da vqrno e 4e tq ne e mis Bylgaria, no i ti ne si mistyr vselena, obadi i se, tq mnogo 6te se zaradva
19.No6ta e siaina, ve4erta e omaina, pogledni kam lunata i ako tam ne me otkrie6, zna4i te 4akam v ka6ti da me zavie6
20.Ako iztrie6 tozi sms mi dylji6 1 nost s teb,ako go zapazi6 mi dylji6 celuvka,ako otgovori6 - i dvete.izberi si
21.60% iskam da sam s teb!70% mi lipsva6!80% iskam da spq s teb!90% te obi4am!100% se buzikam!
22.Az biah na 15 a toi na 25.beshe me strah znaeh che shte boli. toi go izvadi i az usetih che iztrypvam. posle poteche kryv.Nikoga dosega ne mi biaha vadili zub!
23.Sno6ti pratix angel da te pazi.No toi se varna...Popitax go"Za6to"A toi mi kaza:"Angel,angel moje li da pazi?"
24.Obadiha mi se ot Raq i mi kazaha che za izgubili
nai-sladkoto si angel4e...Milo ne se pritesnqvai nqma
da kaja kade si!!!
вие:
25.Снощи пратих един ангел да те пази и закриля.Но той се върна твърде скоро...ПИтах го:ЗАЩО?! А той каза:Един ангел не може да се грижи за друг!
26.Мъж,любовник и женкар-това е твоят чар...Обичам те мили,напук на другите кобили!
27.Небето ще е ясно,леглото ще е тясно,ще те целувам бясно мило мое прекрасно!
28.6te te 4ukam bqsno i strastno, 6te te 4ukam bavno da ti e gadno, 6te te 4ukam s 4uvstvo, za6toto 4ukaneto e izkustvo!
29.GSM-at vi e pregrql, za da predotvardite povredata go slojete pod studena te4a6ta voda.
30.1000 du6i posveta praiqt sex,100 4oveka po sveta gledat TV, 10 4oveka po sveta se hranqt, a 1 glupak 4ete tozi sms
31.what is the difference between a penis and a bar of chocolate?-----------Chocolate still gives you pleasure when it"s soft!!!!
32.After great sex,she lise stroking his penis.He ask:Do you want more sex? She says:No.Just admiring your penis...I use to have one just like it !!
33.Viarvai obi4 ima, no trqbva da q sazdade6, za6toto sarceto na drugiq se vzema kogato i ti svoeto dade6!!!
34.Edin Savet-Pazi Se!
Edna Molba-Ne Me Zabravqi,
Edno Jelanie-Ne Se Promenqi,
Edna Laja-Ne Te Obicham,
Edna Istina-Lipsvash Mi!
35.Ako iztrie6 tozi SMS mi dalji6 edna celuvka,ako go zapazi6 mi dalji6 edna no6t s teb,a ako mi go varne6 obratno mi dalji6 i dvete.Kakvo 6te napravi6 sega?
36.Obadi se spe6no:ako 4ete6,ostavi knigata;ako gleda6 TV-izklu4i televizora;ako qde6-spri.Ako pravi6 seks,kade sam az,po dqvolite?
37.Tq go obi4a6e-toi neq NE!
Tq go sanuva6e-toi neq NE!
Tq go zabravi-toi neq NE!
38.Priqtelite?Te 4akat dori da zakasnqva6 ti!Te 6te mal4at dori mnogo da boli!Priqtelite?Te razbirat dori da skarbi6,kogato ti pri tqh otide6 6te ti pomognat,zapomni.Priqtelite?Te sa vsi4ko,za tqh ti se bori.Kogato nqma gi ti lipsvat,a do teb li sa ne gi gubi.
39.Ako be6e salza v moite o4i nqma6e da pla4a nikoga za da ne te zagubq.Ako mojeh s salzi da te imam bih plakala cql jivot,za da bade6 moi.
40.Ako te e qd 4e te obi4am napravi sa6toto za da si otmasti6.
41.Na magistralata e nameren trup s malak mozak i malak k*r.Obadi se 4e se pritesnqvam.
42.Iskam da iskre6tq na celiq svqt"OBI4AM TE".No za6to da si habq glasa,i bez tova vsi4ki go znaqt!!!
43.Ako vseki pat kogato mislq za teb,pada6e po edna zvezda,to i lunata 6te6e da razbere kakvo e samot
44.Ne me e qd 4e si tap,a 4e si li4i
45.Ako iska6 da ima6 vrazki v ada,iz4ukai se s dqvola.I neka tozi dqvol bada AZ!!!
46.Ti me gleda6 i me laje6!Ti me celuva6 i me laje6!Ti me obi4a6 i me laje6!Dobre 4e i az te lagah
47.Badi zvezda za vseki,no slance samo za men.S dumi obi4ai vsi4ki,no sas sarceto si samo men.
48.Ako se 4uvstva6 zle i moqt SMS ne te radva,ne mi puka.No ako ne si do men,kogato te iskam-misli mu.
49.Moje li da te pregarna?No pregradkata vodi do celuvka,celuvkata do obi4,a obi4ta do seks.Ta...moje li da te pregarna???
50.Iskam da ti podarq ne6to milo,ne6to sladko,ne6to sexi,no displeq ti r prekaleno malak za da me pobere.Zatova ela da si vzeme6 podaraka.
51.Pomni 4e si unikalen...kaktovsi4ki ostanali.
52.Moje li da te snimam???Kolekcioniram prirodni bedstviq.
53.Nikoi zavinagi ne si otiva ot nqkoi,6tom e ostavil ne6to ot sebe si.
54.Izvinqvai,no ne ti li se vie svqt ot tova da mi se varti6 postoqnno v glavata.???
55.Spored nai-novite prou4vaniq,horata koito sa zle v legloto,darjat telefona si v dqsnata si raka,kogato 4etat SMS.
56.Da padam i da stavam,da te gledam i da pla4a,da se borq da te imam,no da nqmam tazi sila da moga da te pritejavam.
57.Nevyzmojno e , chovek da obicha vtori pyt , tova koeto naistina e prestanal da obicha ...
58.Celi se v Lunata , ako ne q ucelish , shte se ozovesh pri zvezdite !
59.Zashto se rovish v pepelta ?!?Tam nqma da namerish ogyn! Ne znesh li , che svyrshva liubovta , shtom TOI ti kaje "Sbogom"
60.Za minali neshta ne syjalqvai , izgubenoto nqma da se vyrne.Jivei i v bydeshteto vqrvai , to moje i s liubov da ti otvyrne !
61.Ako gadjeto te zareje zaradi druga , pojelai mu dve neshta - toi da q obicha , kakto ti nego , tq da go zareje kakto toi teb .
62.Nai - loshtot neshto na sveta e , kogato obichash nqkogo , toi da e do teb , no da ne mojesh da go imash ...
63.Ti mi kaza da izbiram - jivota ili teb ... Az izbrah jivota i ti si trygna , no taka i ne razbra - moqt jivot-tova si ti !
64.Kogato lebedyt umiral , plachel pred smyrtta . Plachel i ne spiral , zashtoto vqrval v liubovta !
65.Ne obichai , tozi koito ti kazva "Obicham te!" , a tozi koito sys sylzi na ochite te moli "Obichai me!" !
66.Nikoi ne zaslujava sylzite ti , zashtoto tozi koito gi zaslujava , nikoga ne bi te razplakal ! - NO
67.Shte doidesh , no shte byde kysno , shte sreshnesh grob studen , shte celuvash bukvi vmesto ustni , shte pregryshtash krysta vmesto men ...
68.Kak iskam da sym sylza ... Ot tvoite ochi da se tyrkulna , po nejnite ti buzi , da dostigna do ustnite ti , da te celuna
i da kaja ...
Obicham te ! I LOVE You
69. Ako znaeh , che e grqh da te obicham , ne bih te obichala ....
67.Любовта е песен.В нея взимат участие всички : едните по-рано,други по-късно.Ако гледаш от страни ,вижда ти се комедия , но вземеш ли участие става трагедия!
68.Ако бях поет,бих писала за теб!Ако бях птица , бих пяла за теб.Но не съм птица ни поет ,а едно момиче което много те обича!
69.Ако някой ден в душата нещо ти тежи , помни че всичко е човешко дори когато се греши!
70.Не ме е страх,не плача вече.Обргръщам тъмнината с ръка.Сега съм с теб и те обичам !Обичай ме и ти сега!
71.От всичко се отказвам,от живота си дори, и ако обичам някой то знай че това си само ти!
72.Обичам те и те жадувам и от ветровете те ревнувам!Обичам те и зная ,че така ше е до края!
73.Какво направи с мене ти?От обич не познавам себе си дори!Когато съм с теб живея в неземен свят!За други непокътнат и непознат!
74. 75% znai, 4e si sexy, 85% znai, 4e te haresvam, 95% znai, 4e te obi4am, 100% znai 4e te bazikam
75.Po 4len 111, alineq 5 za vlizane s vzlom v moeto sarce, az te osajdam na edna no6t s men, a moje i cql jivot
76.Moje6 da mi svali6 bluzkata, moje6 da mi svali6 i pantalonite, daje moje6 da mi svali6 i pra6kite, no molq te ostavi 6tipkite na prostora
77.Iskam da te vidq, iskam da te dokosna, iskam da po4uvstva6 moeto golo tqlo do teb, da vlezna nejno v teb i da se toplim vsqka ve4er....moq mila pijamo
78.Kakto valnite sa 4ast ot morete,
kakto zvezdite sa 4ast ot nebeto,
taka i ti si 4ast ot surceto!
79.Viarvai obi4 ima, no trqbva da q sazdade6, za6toto sarceto na drugiq se vzema kogato i ti svoeto dade6!!!
80.Usmihni se ako ne nosi6 nikakvo belio i me jelae6
Usmihni se ako iska6 ezika mi vyrhu goloto ti tqlo
Obadi mi se ako me iska6 do teb da pravim gore6t SEX!!!
81.Krasiv si dqvol da te vzeme!I neka tozi dqvol byda az!I sre6tu boga 6te vuzstana ako toi zastane mejdu nas!!!
82.Budi dobra kato Julieta...no ne za...vsi4ki mom4eta!
83.KOgato hodi6 s gotin batko vnimavai da ne stane mlad tatko
84.Moje bi nzae6 kakvo e da pla4e6 ot muka.
Moje bi znae6 kakvo e da pla4e6 ot sram
no sigorno ne znae6 kakvo e da pla4e6 kogato si SAM!!!
85."Obi4am te" za6to da kriq?
Nima e zabranena lubovta?
Nima ne moga da obi4am kakto
vsi4ki hora po sveta?
86.Koga ako ne sega?
Kyde ako ne tyk?
Kak ako ne taka?
S kogo ako ne s teb?
87.Ima dumi po silni ot vqtura
ima skupi i rodni ne6ta
no po skupa ot dumata priqtel nqma
i nqma da ima v sveta!
88.Jivota e izmama
v nego ni6to nqma.
Osvem edna me4ta
i tova e lubovta!
89.Iskam ustnite mi da dokosvat tvoite
surceto mi s tvoeto da vleze v ritym
du6ata mi da stane s tvoqta edna
edva togava az 6te se uspokoq.
90.Doide proletta,pticite go pravqt,p4eli4kite go pravqt,iska6 li i nie da go napraqvim?!Sujalqvam no horata ne letqt...
91. Ima6e edno mom4e ...... vikaha mu te golqm sladur toi beshe i mu se li4e6e.S pogleda si toi svalq6e momi4eta bezbroi s usmivkata si me pleni i vlubih se v nego do u6i
92.Nebeto e qsno
legloto e tqsno
obi4am te strastno
gulub4e prekrasno!

93.Ako iska6 da razbere6 kolko te obi4am izlez navun kogato vali poroi-kapkite koito ulovi6 sa tvoqta lubov kum men a vsi4ki ostanali moqta kum teb!
94....ako iska6 pregrydka natisni 1 , ako iska6 celuvka -2 , a ako iska6 SEX zvanni mi
95.Givotut e bolest,koqto se predava po polov put i e sus 100% smurtonosen izhod.
96.Da Se Qdosva6 Zna4i da Nakazva6 Sebe Si Za Gre6kite Na Drugite
...................................................................................................
copy from http://forums.funelite.com/



Тагове:   SMS,   оригинални,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - super
22.12.2007 20:14
super
цитирай
2. анонимен - Nqma
21.03.2008 23:58
znam si4kite
цитирай
3. анонимен - PeteNceTo
26.07.2008 14:29
MN. qko sms4eta super sa ... br na avtorite
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fresh
Категория: Забавление
Прочетен: 668521
Постинги: 508
Коментари: 228
Гласове: 273