Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
24.04.2008 11:03 - Напоследък жените ме отбягват :)
Автор: fresh Категория: Забавление   
Прочетен: 5231 Коментари: 19 Гласове:
0

Последна промяна: 24.04.2008 11:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Никоя не се задържа покрай мен. Мисля, че е виновно онова пусто мое желание за съвършена връзка. За пълно отдаване и приемане. Имам 7 точкова система. Нещо като изпит, който държат всички без предупреждение. И ще остана с тази, която издържи и на 7-те точки. А такава все още няма.
Ако някоя мисли, че може да издържи теста нека да пише на  pari15@abv.bg  :)
Ето го и самият тест:
1. Загриженост за моя живот
Това го правя малко преди секс. Вече сме в спалнята. Тя мъркоти и се огъва в леглото, а аз се извинявам джентълменски с позив на природата и уж да отскоча за малко по малка нужда. Да, ама не. Отивам в кухнята и изпивам на екс едно пакетче със сода бикарбонат и след това лоча половин литър вода. Дотъркулвам се в спалнята и я поставям върху мен, уж секс ще правим. За броени секунди содата е вече шупнала в корема ми и изригва през устата. Преди това почвам нарочно да симулирам епилептичен спазъм. Представете си как танцува Тина Търнър. И аз така, ама легнал. И само бялото на окото се вижда, и хвърчи пяна от устата.
Правилна реакция: да почне да ми маха с шепи пяната от устата и да плаче, и да се опитва да ме спаси.
Грешна реакция: да изпищи и да избяга в другата стая.

2. Токопроводимост. Много важно за съвместния живот.
Когато заспи си обувам чехлите-олигофренки и почвам да ги суркам в мокета. Половин час се наелектризирвам. Суркам се после до спалнята. Тя спи. Допирам я с показалец по носа и изтрещява искра, все едно си излял кофа вода в трафопост. Събужда се уплашена, мустачките опърлени.
Правилна реакция: "Ах ти, палавнико!" От радост, че е жива, ми прави френска любов.
Грешна реакция: Ругае и пита дали имаме други кретени в рода.


3. Тест за сила.
Карам колата и почвам да имитирам придърпване на двигателя. Газ, спирачка. След това гася и я моля да слезе да бута. Ако ми каже, че аз съм мъжа, почвам да плача, да смъркам сополи и казвам, че веднъж и аз да й поискам нещо. Тя слиза и бута. Аз давам зор отвътре. Ако успее да я мръдне на метър, пускам ръчната спирачка и й казвам да се качи. Споделям й за теста.
Правилна реакция: Радва се, че е направила малко фитнес и ме целува.
Грешна реакция: окото ми е синьо, защото ме е ударила с торбичката, в която са обувките й за ремонт.

4. Тест за ревност
Трябва да ме ревнува. Прибирам се с магистрална циганка и ухилен казвам: "Скъпа, това е... това е... Фатма. Нали така се казваше?" Циганката се представя: "Казваше Мюмюн. Вече Фатма." Питам дали Фатма може да ползва хавлията й, че днес се презорила, била е с 39 човека и трябва да се освежи. После питам не намира ли числото 40 за сакрално и не иска ли да направим тройка.
Правилна реакция: Гони циганката и след това мие със сода каустик навсякъде. Целува ме и ми сготвя нещо мазничко.
Грешна реакция: Казва "Ми хубуу" и влиза да се къпи с циганката.

5. Чувство за хумор.
Разплитам си чорапите и пръсвам преждата по цялата къща. След това се омазвам с кетчуп по лицето, вземам най-големия нож и я чакам да се прибере. Тя влиза и с недоумение пита: "Какво е всичко това?" Аз казвам, че съм кандидат член за Черноморската масонска ложа и за да стана член са ми поискали да си разплета чорапите, да изям живо пиле и да обрежа жената, с която живея, а току що съм изпълнил първите две.
Правилна реакция: "Ха-ха-ха! А сега се измий, за да не ти обрежа аз кандидат-члена".
Грешна реакция: Токчета, отекващи надолу по стълбището.

6. Тест за наглоустойчивост.
Казвам, че от днес съм гей. Тя се кокори и не вярва. Казвам, че се приготвям за среща и отивам да си правя клизма. Остатъците от клизмата ги събирам в кофа, отивам при нея и й казвам: "Как може да готвиш такива неща?! Как ще се покажа пред хората?"
Правилна реакция: "Идиотиноооооо! Ще ме побъркаш от смях!" и получавам френска любов.
Грешна реакция: Маскира ме с кофата все едно ще играя в квартална сценка ролята на Дарт Вейдър.

7. Седмата точка от теста ще я кажа само на онази, която издържи първите 6. Първо, защото тук четат и малки деца, второ, защото ми е мноооого лична.

Айде, че много дълго стана...

------------------------------------------

забавлявайте се                                  не се тревожете

 image                               image 



                             

                                 останалото оставете на нас 
                                           вижте как    image









Тагове:   МЕ,   напоследък,   отбягват,


Гласувай:
0



1. анонимен - az ne bih i 4akala da iztarpya vsi...
24.04.2008 12:13
az ne bih i 4akala da iztarpya vsi4kite prostotii.takav maj ne mi tryabva
цитирай
2. анонимен - Ей, браво има хора които приемат ...
24.04.2008 13:37
Ей,браво има хора които приемат написаното буквално?!!Къде ви е чувството за хумор бе хора??!Поздрави,готин пост.
цитирай
3. alisa - посмях се
24.04.2008 13:54
доста. Обичам такива хора :)
цитирай
4. dreamon - ooo tova za geq me ubi oba4e
24.04.2008 20:01
Strahoten post.Interesno zashto 4ek sega ti otkrivam bloga.
цитирай
5. lubopitka - хаха невероятен пост. . ама не мисля ...
25.04.2008 09:34
хаха невероятен пост.. ама не мисля че някоя ще мине теста упешно.... ако на другите точки успеят то на 6 със сигурност ще се провалят :):):):):)
цитирай
6. fresh - e vse nyakoya she izdurji testa
25.04.2008 13:08
predpolagam :)
цитирай
7. cocolina - хехехехеее
26.04.2008 10:09
Защо, ти до коя точка стигна с теста?
цитирай
8. анонимен - suzi
26.04.2008 16:43
hehe super az sam mn tarpeliva i moje bi bih izdarjala oba4e tova s butaneto na kolata.... mn sam slabi4ka ina4e pak 6te se razsmeq ;) super si go izmislil
цитирай
9. fresh - mi kak da koya tochka do purvata
26.04.2008 22:50
:)
цитирай
10. анонимен - 7.
29.04.2008 10:31
хаххахаха, обичам те!
та каква е седма точка?
цитирай
11. анонимен - Dali?
30.04.2008 10:43
Mnogo originalno, no ne smiatam, 4e mojesh da izpylnish vsi4kite shturotii.
Vinagi sym tyrsila niakoi, koito da me razsmiva, no sled razvitieto na vryzkata ot priatelsko-zaka4liva kym intimna vsi4ki zabraviat da se zabavliavat.
цитирай
12. fresh - e stiga de
30.04.2008 14:12
tova si e problem na drugite da ti kaja

az si se zabavlyavam postoyanno inache e mngo siv i skuchen jivota

p.s. za sedmata tochka iznenada e :)
цитирай
13. fresh - :)
05.05.2008 15:45
:)
цитирай
14. bezgreshnata - ?
05.05.2008 22:47
1;2;4 i 5 bih gi izdarjala :),no vaprosa e dali si zaslujava ?
цитирай
15. fresh - ami ne znam :)
07.05.2008 23:40
moje bi da moje bi ne , kato stignesh do sedmata tochka she razberesh :)
цитирай
16. creativni - Браво!!!
09.05.2008 20:11
Много добър пост!
Надявам се , че истински проблем с жените
цитирай
17. fresh - :)
10.05.2008 08:34
thanks
цитирай
18. анонимен - Dali?
23.05.2008 11:08
Предизвиквам те!
цитирай
19. missmall - хахаахах
25.05.2008 20:46
хах браво бе, човеко, много яко:) мен сега също ме подлагат на некви тестове, но са доста по-скучни от твоите :) поздравления ;)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fresh
Категория: Забавление
Прочетен: 666190
Постинги: 508
Коментари: 228
Гласове: 273