Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
20.09.2010 22:25 - Най-доброто от Пощенска банка
Автор: fresh Категория: Забавление   
Прочетен: 1122 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 20.09.2010 23:21


   imageИскате да проверите дали човека да Вас е Вашата половинка - Просто изпратете на email : assistance1@abv.bg Вашата рождена дата месец и година както и неговата , след което изпратете SMS s текст txt horoskop към номер 1855 / 0.60 стотинки с ДДС
-Обаждам се от ул.Тунджа 6, купих си уредба. 
-Г-не какъв е въпроса ви? 
-Не работи десния капак, да ви я докарам ли? 
-Това е РОST bank, а не сервиз, лек ден? 

-Ало, получих си лайн картата с пари! 
-Е какъв ви е въпроса, че не разбрах? 

-Добър ден,искам да питам в код 5613 каква наличност има? 
-Какъв е този код г-не? 
-PIN кода ми е. 

-Ало, как мога да кандидатствам за любителски кредит? 
-Явно ще бъде трудно! :) 

-Ало, до колко часа работите да дойда да си платя? 
-Касите работят до 18.30 часа господине. 
-А, там имали къде да се спре? 
-Къде господине, на самата улица ли? 
-Не бе, не, има ли вътре къде да си спра колелото, щото не се заключва? 
-Господине, това е банка, няма как вътре да спрете! 
-А добре, добре.... 

Ало мога ли да потуша задължението 

Ало, искам да проверя дали ми е увеличен дяловия капитал? 

-EuroLine Кръстева, с какво да помогна? 
-Какво? Червения кръст ли, имам грешка значи... 

-Добър ден искам да ви кажа че не си получавам извлеченията. 
-За кой месец не сте получавали? 
-Първо искам да ви кажа че вашта система е реката влачи картофите. Вие плащате на Български пощи, а те не си вършат работата .Ами теглете им една Майчина. 
-Господине аз ще направя запитване към Български пощи. 
-О,о,о,...вие така казахте и предния път ама не хвана декиш, Зелето втаса. Бяхте много любезна и благодаря че ме изслушахте. 

-Искам да знам какво става, мушкам я, мушкам я,.....мушкам.. 
-Какво мушкате госпожо?!! 
-Картата мушкам. 
-Къде госпожо? 
-В таковата я мушкам / в банкомата / ::)))) 

-Искам да проверя колко ми дължите?!!! (Поредният веселяк) 

-Купих си компютър в петък, вие ли поставяте интернет карти? 
-Не, ние сме кредитни карти! :-о 

Как ми вървят движенията по картата? 

- Добър ден, закъсняла съм с плащането, ще имам ли лихво-точки?!!!:))) 

- Ало, картата ми е монтирана на един лист, как да я ползвам?!!! 

-Искам да си купя една вана ама не ми се разрешава? Защо така? Да си избера друга? 
-Каква е стойността на ваната? 
-Ценността й ли? /мнго бързо говори и не ме изслушва/ ами тя едно голямо бижу, мисля, че е ценна??????:-))) 

Ало, не съм получил разфасовката на картата!?! 

- Забравила съм си ЕГН-то на картата... 

Ало, тука сте се обаждали на моралния ми поръчител......... 

Ало, кажете от къде да ходя да си купя такава кредиторна карта !?!? 

-Кажете ми сметката, не получих плик?? 

- Свърши ли ми банката? 

-Момент да си погледна последните 4 цифри на ЕГН-то, защото преди известно 
време си го смених...... 

Вчера ви излъчих факс, дали е там???? 

-Обажда се един свободен гражданин как мога да ви попитам за едно нещо? 

Ало, дали ми е нормално съзнанието на Евролина?(говори за статуса, състоянието на картата) 

Ако нямам повече пари да внасям ще продължамам ли да получавам писма, че съм Ваш почитател??? 

-Как мога да си получа картата? 
-Картата се доставя от куриер на адреса, които сте посочили за 
кореспонденция. 
-А развлечение как ще получавам? 
-Ще ви го изпращаме всеки месец по пощата на същия адрес. 

Добър ден, искам да подам молба за увеличаване на лихвата! Къде мога да го направя??? 

Ако ви кажа ЕГН-то можете ли да ме видите как изглеждам? 

- Гласувах за вас и сега се обаждам, за да проверя дали сам одобрен? 

кл: Получих Пин-а и банкомата на картата, кога ще получа пощата си? :-0 

- Ало, чувате ли ме? Получих си пинко кода, ами с картата как става получаването? 

Задължително ли трябва ди казвам името ако искам да кандидатствам за кредит? 

-Ало, добър ден! Трябва да получа кредитна карта, ама още не съм я получил. Получих цифрите пък картата я няма! 

Всеки ден по два пъти ли имам право да си греша ПИН кода? 

Клиент: Аз вече не мога да си плащам телефона, защото не ми превеждат заплата. Ползвам апарата от март месец ( сега е август) и искам да отида и да го върна в магазина.Дали ще ми го приемат и ще ми върнат парите???? 

Имам сведения, че ако до 1 месец върнеш парите, играеш за по-голям кредит?!? 

Ако Ви кажа, че съпруга ми е умрял тогава кой ще плаща!!???? Свети Петър ли!!!? 

Клиент кандидатствал в магазин и неодобрен се обажда да попита за причината 
Оператор: Господине, съжалявам но причина за отказа не се дава, ако желаете кандидатствайте отново 
Клиента недоволства и започва да коментира фирмата, продукта и т.н. 
Оператор: Господине, телефона е за информация, а не за коментар; други въпроси имате ли? 
Клиент: Да-а-а, една свирка ще може ли да ми направите?.. 
Оператор (непоколебимо): Заповядайте в централния ни офис на Шишман 30 ... 
Клиент: Ама там ли ще ми направите свирката? 
Оператор: Да господине, заповядайте в офиса 

Кога да изпратя жалбата, за да не стане някоя авария и да не тръгнат мораторни лихви?... 

Ало, с колко ми е увеличена данъчната основа по картата? 

Ало, играя за ЕВРОЛАЙ, но още не съм получила пакета?... 

За да кандидатствам за вашия кредит трябва ли да членувам в КНСБ? 

Не съм получила извлечение за този месец! Може ли да се срещнем някъде и да ми го дадете??? 

Искам сега на един абориген да обясните как става плащането по тия карти!??! 

Вишти к"во, ша си платя към 5-ти, 6-ти; там няк"ви са обаждали и ма заплашвали с полицаи - молицаи, к"ви са тия ма?... 

А: Добър ден, аз ви се обаждах преди месец, че не си получавам 
извлеченията...(следва продължително мълчание) 
Б: Да г-не, кажете какъв е въпроса Ви! 
А: Ами сега не ви се обаждам по този въпрос... 

А: ...Г-не, относно кандидатурата Ви, подадена в офиса на улица Раковска имате отказ, не сте одобрен. 
Б: Ама, от самата улица Раковска ли имам отказ? 

Я, бързо ме чукнете там да ме видите колко дължа! 

А: Добър ден; имаме карта за 1000лв. и сме ги изтеглили; вярно ли е, че ако върнем цялата сума, картата ще стане златна 
Б: Не госпожо, ако върнете 1000лв. ще разполагате с 1000лв. 
А: А-а-а, заначи няма да се посребри, така ли? "Щот ми казаха че парите вътре ще се удвоят??? 

Ало, забравила съм си кода на ПИН картата! Ще може ли да си го разбера??? 

Добър ден, Кадрие Мехмед не е получила инвентара за картата, това е бабата ми. 

А:Запишете си телефона на куриерите, госпожо: 953100 (диктувам девет, пет, три, хиляда и едно). 
Б:А хиляда и едно с две нули ли се пише? 

Много ви е висока лихвата, бе; ще си помисля дали да бъда повече кредитор на вашата карта!!! 

Добър ден, обажда се Георги Георгиев, искам да разбера кога ми е термина.(!?) 

Вижте какво, синът ми е в Англия, а някой е злоупотребил с неговата Eeroiline карта и е изтеглил Jet кредит, защото тук получихме някакво писмо от тях. 

Ало, какво трябва да направя за да я възбудя, защото досега не съм я ползвал? 

Ало, опитах да купя нещо, но на постерминатора ми каза, че не може!?!

Ало, имам карта, имам покупка, имам и теглени работи! Мога ли сега да си изтегля и един телевизор? 

Ало сега, начукайте ми ЕГН-то на компютъра и ми кажете какво става .:-)? 

Ако обичате да престанете да ми изпраштате любовните ви писма, защото аз се отказах от вас преди 4 месеца! 

Ало, здрасти; искам да разбера какво съм аз по сметката ми. Обаждам се от кредитната карта, нали ме разбирате? 

Ало, обажда се един от председателите на вашата карта! 

Ало, получих си кредитната карта, но ПИН-кода нещо се мотка! 

А: Добър ден! Търся Госпожица Найденова. 
Г-цата: Каква сте пък вие и откъде знаете, че съм госпожица?!! Да не сте ми влизали под чершафите??? 

Днес пуснах една обява за ауди, може ли да добавя, че става и бартер? 

В: Извинявайте, каква Ви е лихвата? 
Отг: 18,5% на година или 1,54% на месец. 
В: А на 500 лв колко е? 
Отг: Сметнете я - по 1,54% на месец. 
В: Ами не мога, защото съм много разтроен! 

Искам да ми направите една консултация, мисла че за този месец ми е последната транзикация, ще може ли да проверите? 

Добър ден, изпратих писмо за преиздаване на PIN, но обърках получателя:вместо Би Ар Си написах Би Би Си 

Кой е адреса на факса ви? 

Добър ден, аз съм жител на град Перник, майка ми е жител на град Стамболийски; може ли майка ми, която е жител на град Стамболийски, да направи покупка в град Перник? 

Ало,факс ли сте? 

Искам да проверите на екран какво дължа. 

Аз просто не съм информирана, да не мислите, че съм някоя простакеса!?... 

Ало, обаждам се от Булфона на ъгъла, ще може ли да ми отворите вратата и да ми кажете къде ми е ПИН-а 

Добър ден, смятам да изпратя едно голямо оплакване на гръцки език, ясно ли ви е? 

Може ли на карта с код три тройки и една петица да ми кажете какво и има? 

Искам да разбера дали домашният ми телефон е станал гарант на някой! 

Добър ден! Фирма Ойролайн ли сте?!... Италианския автобус кога тръгва за Милано?... 

Добър ден, обаждам се да ми кажете в какво състояние съм в момента. 

Сметката, която трябва да заплатя с начислено ДДС ли е или е освободена?... 

В.М. :EuroLine, с какво мога да Ви помогна? 
Клиент: Ало, вие откъде се обаждате? 
ВМ: Аз от никъде не се обаждам, Вие се обаждате. 
Клиент: Ааа....., ало, София ли е? 

Искам да си прикрия картата, как може да стане това? (прикрия = закрия:-) 

Ако не си платя минимума прегрешение ли е? 

Извинете, колко е работното време на кредитната ми карта, че искам да си закупя един телефон, а не знам дали картата ще работи? 

Бихте ли ми казали ЕГН?!? Кое ЕГН, моето или на стоката? 

Искам да ви попитам как мога да си увелича лимита , защото наближава европейското и ми трябва по-голям телевизор. 

Мога ли да тегля пари в брой от кредитния лимит, който получих като възмездие за една покупка. 

На магнитната лента на картата ми има ли моите лични данни под някакъв вид записани невидимо с просто око. 

Како ма, не сам си получила дебитката и пинката, ко да праим, га ся внисаме? 

Няма да плащам, ще ме хванете за цървулите 

Тази карта моя ли е?!? Да господине, тази карта се води на ваше име, да ваша е. --- Ами тогава от къде на къде ще ми слагате лихви на моите пари.


Тагове:   най-доброто,


Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fresh
Категория: Забавление
Прочетен: 666102
Постинги: 508
Коментари: 228
Гласове: 273