Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
21.09.2010 11:46 - Забавни лекарски истории
Автор: fresh Категория: Забавление   
Прочетен: 1272 Коментари: 0 Гласове:
2



 Мъж влиза в спешното и вика, “Жена ми ще роди в таксито!” Взех си нещата, изтичах навън до таксито, дигнах роклята на жената и тъкмо щях да и махам бельото когато забелязах, че има няколко таксита и аз съм в грешното. — Д-р Марк Макдоналд, Сан Антонио

В началото на смяната си, поставих стетоскопа си на гърдите на една стара леко глуха дама. Инструктирах я, “Дишай дълбоко” (Big breaths). “Да, бяха,” (чула е “Big Breasts”-”Големи гърди”), тъжно отговори тя. — Д-р Ричард Бърнс, Сиатъл

Провеждах пълен физически преглед, включително за зрение. Сложих пациента на двайсет стъпки от таблицата и започнах, “Закрийте дясното си око с ръка.” Той прочете перфектно дори и най-малките редове. “Сега лявото.” Отново безупречно четене. “Сега и двете”. Последва тишина. Не можеше да прочете дори голямото Е на най-горния ред. Обърнах се и видях, че е направил точно това което го накарах; стоеше там с две затворени очи. Толкова много се смях, че не можах да довърша прегледа. — Д-р Матю Теодрополис, Уорчестър

По време на контролна среща на кардиолога с пациент, той информира лекаря, че има проблем с едно от лекарствата. Попитах го с кое. “Лепенките. Сестрата ми каза да си слагам по една на всеки 6 часа и взех да оставам без място!” Накарах го да се съблече и видях това, което си мислех, че никога няма да видя в живота си. Да, мъжът имаше над 50 лепенки по тялото си! Сега инструкциите за употреба включват махане на старата лепенка преди поставянето на нова. — Д-р Ребека Клеър, Норфолк

Докато се запознавах с възрастна пациенка, я попитах “Колко дълго се търкаляхте в леглото” След като ме погледна доста объркана отговори, “Около двадесет години – когато мъжа ми беше жив.” — Д-р Стивън Суансън, Корвалис

Грижех се за една жена от Кентъки и я питам, “Как беше закуската тази сутрин?” “Беше много хубава, с изключение на Желето от Кентъки. Не мисля, че съм свикнала с вкуса,” отговори тя. Тогава я помолих да видя желето и жената извади едно найлоново пликче с надпис “KY Jelly” (KY съкращението на кентъки, Jelly – желе) –Д-р Леонард Крансдорф, Детройт

Нов, млад лекар, специализан по акушерство, много се срамувал да прави прегледи на жени. За да прикрие неудобството си, започнал да си свирка тихичко. Една жена на средна възраст, която той преглеждал изведнъж започнала да се смее бурно и още повече го притеснила.  Той погледнал жената и страхливо казал, “Извинявам се. Да не ви гъделичкам?”, а тя отговорила, “Не докторе, просто песничката, която си свирите е “Иска ми се да бях кренвирш на Оскар Майър.” (песничка от реклама на кренвирши)–не се споменава името




Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fresh
Категория: Забавление
Прочетен: 668700
Постинги: 508
Коментари: 228
Гласове: 273